Karriär

INNESÄLJARE – BACKOFFICE till AquaTeq® Sweden AB



AquaTeq® växer och söker nu dig som vill jobba med kundservice/innesälj. Har du tidigare erfarenhet inom försäljning och är nyfiken på att utvecklas. Är du en engagerad och strukturerad person som trivs i en koordinerande roll? Då har vi tjänsten för dig!

Information om företaget och uppdraget:

AquaTeq® grundades 1986 och är marknadsledande inom utveckling och tillverkning av kostnadseffektiva och miljösmarta produkter för underhåll av rör genom högtrycksspolning. Våra kunder återfinns i Sverige och internationellt. AquaTeq® är det goda valet när det krävs nytänkande, effektivitet och speciallösningar med grönt fokus.

Som innesäljare är din huvudsakliga roll att vara en BackOffice-funktion. För att lyckas i rollen tror vi att du är duktig på att bygga goda relationer och är bekväm med att kontakta kunder per telefon eller mail. Att alltid sätta kunden främst, att bygga hållbara affärer, att vilja prova nya idéer och ta ansvar är värderingar som du delar med oss. Det är en viktig roll för vår fortsatta tillväxt och innebär stora utvecklingsmöjligheter. Resor kan förekomma inom och utom Sverige. En naturlig utveckling kan på sikt vara att arbeta med utesälj.

Rollen som innesäljare omfattas huvudsakligen av följande arbetsuppgifter:
• Offert- och orderhantering
• Hantera inkommande kundsamtal/mail
• Säljstöd utesäljare
• Fakturering
• Marknadsarbete
• In- och utleveranser
• Övrig administration

Tjänsten är en direktrekrytering. Uppdraget beräknas starta omgående och löper vidare under 6 månader med chans till förlängning. Vanliga kontorstider 07:00 – 16:00. Ort Kalmar. Heltid. Kollektivavtal med Teknikföretagen.

Detta söker vi:

Du är teknisk och tekniskt intresserad och har erfarenhet av försäljning och kundsupport och är i början av din karriär där du vill utvecklas och växa. Du behärskar flytande svenska och engelska i tal och skrift och har god telefonvana. Har du goda kunskaper i ytterligare språk är detta meriterande. Som person är du serviceinriktad, strukturerad, noggrann, effektiv och trivs i en administrativ roll där du har flera bollar i luften. Du drivs av uppsatta mål och att skapa och upprätthålla goda kundrelationer.

Vidare ser vi att du har god systemvana och att du gärna har arbetat i något större affärssystem. Har du dessutom arbetat i Pyramid är det meriterande. Du har goda kunskaper i MS Office med tyngdpunkt i Excel.

Stämmer beskrivningen in på dig? Sök redan idag då vi tillsätter tjänsten så snart vi hittat rätt person!

Kontaktuppgifter

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta:

Anna Lantz, tel. 0480-40 80 01 eller 0705-58 70 10.
E-post: anna.lantz@aquateq.com
www.aquateq.com
Välkommen med din ansökan!

Integritetsinställningscenter

Necessary

Advertising

Analytics

Other